Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
430 postów 756 komentarzy

krzysztofjaw

krzysztofjaw - KONSERWATYSTA W IDEI I WARTOŚCIACH ŻYCIOWYCH, KONSERWATYWNY LIBERAŁ W GOSPODARCE. EKONOMISTA I FINANSISTA. PATRON DUCHOWY: BŁ. JERZY POPIEŁUSZKO, AUTORYTET MORALNO-ETYCZNY: ŚW. JAN PAWEŁ II, MENTOR POLITYCZNY: E. BURKE.

M. Ostaszewska, B. Linda i T-Mobile...

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

A marketingowcom T-Mobile gratuluję umiejętności :) a aktorom, chcącym zarabiać na reklamach radzę taki oto jasny przekaz i nie mój niestety: "aktor jest od grania a dupa od srania"...

Rozumiem powody, dla których w promocji określonych produktów wykorzystuje się wizerunki znanych osób. Sam przez wiele lat byłem tzw. marketingowcem i uważam,że tego rodzaju przekaz poprzez osoby opinionośne i opiniotwórcze może być wielkim sukcesem, ale też i wielka porażką.

Niestety tak jest, że powinno się wykorzystywać osoby powszechnie znane i lubiane, co do których nie ma w segmencie docelowym klientów odczuć nieprzychylnych. Więc wybiera się takie osoby, które jednoznacznie kojarzą się pozytywnie, miło lub mogą być wzorem niemal dla wszystkich klientów i potencjalnych klientów określonych produktów. Oczywiście wszystko zależy od rodzaju (rdzenia) samego produktu, potrzeb które zaspokaja lub ma zaspakajać i profilu klientów, do których chce się dotrzeć z przekazem promocyjnym.

Skupiając się akurat np. na telefonii komórkowej, internecie, bankach czy produktach pierwszej potrzeby konsumentami, do których kierowany jest przekaz promocyjny bywają raczej niemal wszyscy (są oczywiście specyficzne wyjątki) z określonej społeczności, np. narodu, czy mieszkańców danego kraju (ewentualnie z podziałem ze względu na: wiek, status społeczny - np. pracownik czy właściciel firmy, wykształcenie lub inne profilowe cechy odbiorców).  

I jest oczywiste, że wybór określonych przekaźników (autorytetów) wybranych do promocji określonych produktów jest na tyle ważny, że ich cechy, mentalność, opinie, osiągnięcia, ich osobowość zaczyna być kojarzona z daną marką, danym produktem. W związku z tym bardzo ryzykowny staje się wybór osób kontrowersyjnych jako przekaźników, bowiem określona marka może budzić negatywne konotacje a zła opinia może się rozchodzić niemal w sposób geometryczny.

Z reguły do promocji marki w tego typu działaniach marketingowych wybiera się znanych ludzi, przede wszystkim aktorów, sportowców, pisarzy, itd, którzy mogą jednoznacznie pozytywnie być kojarzone z określonym produktem czy określoną marką i taką pozytywną konotację mogą wywołać w docelowym segmencie rynku (targecie).

I nie dziwię się, że T-Mobile wybrał do swojej promocji panią Maję Ostaszewską czy Bogusława Lindę, którzy cynicznie i wprost histerycznie reagują na obecne władze w Polsce i krytykują je wszędzie, gdzie tylko można. Wszak elity niemieckie (unijne) też nie lubią rządu polskiego, więc taka Maja Ostaszewska czy Bogusław Linda idealnie określają target niemieckiej sieci T-Mobile - to totalni krytycy obecnej Polski, antypolacy, lewicowo-liberalne osobowości, Targowiczanie, inni zdrajcy, KOD-owcy, PO-wiacy czy .Nowocześni wraz z prymitywami z tzw. OR i lemingami wszelkiej maści wspierani przez resortowych potomków, postkomuchów, ubeków, sbeków, WSI-oków, TW, KO i tego typu indywidua, dla których "polskość to nienormalność"... jak to powiedział zniemczony klasyk.  

Serdecznie dziękuję sieci T-Mobile, że jednoznacznie - poprzez wizerunki osób wykorzystywanych do promocji swoich usług - wykorzystuje osoby nie identyfikujące się z patriotyczną Polską i polskimi władzami. Mam nadzieję, że wszyscy Polacy rozumieją ten gest i z pewnością podejmą określone decyzje, które winny kończyć się wyborem innego operatora sieci komórkowej.

Niestety w życiu prywatnym jak i publicznym bierze się odpowiedzialność za swoje czyny i jeżeli T-mobile zdecydowała się na promowanie swojej marki i firmy poprzez tego typu postaci to również bierze za ich wypowiedzi odpowiedzialność i wykorzystując je dalej tylko potwierdza moje wnioski. 

Ja ze swojej strony mogę zapewnić, że dopóki firma będzie wykorzystywała owe osoby w swojej kampanii promocyjnej to ja będę wszystkim moim znajomym Polakom odradzał korzystanie z sieci T-Mobile, podobnie jak odradzałem korzystanie z usług Grupy ING, która wykorzystywała i dalej wykorzystuje wizerunek Pana Marka Kondrata, dla którego "Polska nie jest najważniejsza" [1].

Pozdrawiam

P.S.

A marketingowcom T-Mobile gratuluję umiejętności :) a aktorom, chcącym zarabiać na reklamach radzę taki oto jasny przekaz i nie mój niestety: "aktor jest od grania a dupa od srania"...

[1] http://krzysztofjaw.blogspot.com/2010/08/apel-do-wszystkich-klientow-grupy-ing.html

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...

http://krzysztofjaw.blogspot.com/

kjahog@gmail.com

KOMENTARZE

  • M.Ostaszewska
    M.Ostaszewska wychowywała się w rodzinie buddyjskiej i jest buddystką i stąd jej "obcość" w stosunku do naszej cywilizacji łacińskiej i stąd może niechęć do PIS-u, który jest kojarzony z tą cywilizacją, natomiast B.Linda od zawsze związany był z elitą komunistyczną(związek z córką W.Jaruzelskiego- Moniką) więc wrogość do PIS-u wyssał z mlekiem......
    Pozdrawiam.
  • szanowny kolego...
    piszesz...//I nie dziwię się, że T-Mobile wybrał do swojej promocji panią Maję Ostaszewską czy Bogusława Lindę, którzy cynicznie i wprost histerycznie reagują na obecne władze w Polsce i krytykują je wszędzie, gdzie tylko można//

    te władze, które są krytykowane przez wyżej wymienionych (Linda Ostaszewska) uznają Niemców za "swoich przyjaciół"..."W piątek Andrzej Duda złoży w Berlinie oficjalną wizytę. ”Frankfurter Allgemeine Zeitung” nazywa Andrzeja Dudę zdeklarowanym przyjacielem Niemiec."

    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1495117,FAZ-Andrzej-Duda-zdeklarowany-przyjaciel-Niemiec-w-Warszawie

    http://wpolityce.pl/polityka/317189-andrzej-duda-po-spotkaniu-z-joachimem-gauckiem-pan-prezydent-jest-przyjacielem-polski-licze-ze-bedzie-patronem-naszych-dobrych-stosunkow

    ...ja wiem, ze PAD nie jest dopuszczany do Prezesa, niemniej "jest przyjacielem Niemiec":))

    myślę, ze sam próbujesz upolityczniać wybory Polaków...żeby nie było nie jestem płatnikiem T-Mobile

    poza tym jaki Polak ma wybór?...tylko francuski Orange, Play nie wiadomo czyj, Polsat cienki jak dupa węża, i T-Mobile niemiecki...???pozostaje patriotyczne puszczanie obłoków dymu ...indiański sposób na porozumiewanie się...
  • @35stan 20:38:06
    O tym jej buddyzmie wiem, więc faktycznie to jest w ogóle nam obca. O Lindzie tez wiem jak o wielu jeszcze dziwnych aktorskich postaciach. Chyba Kazik śpiewał, że "wszystcy artyści to prosty...", ale jezeli tak to niech zajma siuę graniem i prostytucją aktorską a nie polityką.

    Pozdrawiam
  • @trybeus 21:02:09
    Pełnienie funkcji premiera czy prezydenta a nawet ministrów wymaga kontaktów międzynarodowych i w naszym interesie jest budowanie zdrowych relacji a z sąsiadami tym bardziej. Czekam na spotkanie Duda-Putin.

    A ad meritum. Dobrze wiem, że jest problem, bo tak naprawdę jedyną polską siecią jest polsatowski Plus a niestety też nie mam zaufania do Solorza.

    Pisząc to chciałem wskazać na pewną zależność pomiędzy tym, kto promuje marki a odbiorem, który może się pojawić u niektórych. Orange i Play jakoś unikaja kontrowersyjnych postaci.
    Pozdrawiam
  • @krzysztofjaw 21:58:44
    Lewandowski też jest Polakiem, a gra u Niemców, Polacy mają orgazm na tą okoliczność...nikt mu bury nie robi, a wręcz przeciwnie...nawet żonkę monitorują i jej brzuszek co mężuś spłodził...narasta to do rangi rodziny królewskiej, która wyda potomka ku uciesze plebsu...szkoda klawiatury szanowny kolego...banda hipokrytów wszędzie ...
  • @krzysztofjaw 21:58:44
    //Czekam na spotkanie Duda-Putin. //

    A o czym mąż stanu takiego formatu miałby rozmawiać z piórem prezesa?
  • Wolę tą reklamę niemieckiej sieci od rozwydrzonych reklam
    islandzkiej /?/ sieci play, bo jest tu jakiś pomysł i "gra" aktorska.
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 08:23:29
    Może nie o czym a kiedy, bo kaczkoski może i jest reformowalny ale w tym tempie ...
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 08:23:29
    :))...może poślą go jak tego kozaka z listem do Wiśniowieckiego:)))

    https://www.youtube.com/watch?v=I6YWwANr8JM
  • @35stan 20:38:06
    Zyd Buzek udawał ewangielika to ta może buddystkę ...
  • @trybeus 22:05:16
    Czy Lewandowski gra "u Niemców" przeciwko Polakom?
    Pomijając niemający większego realnego znaczenia aspekt sportowy, robi wręcz przeciwnie - zarobione tam pieniądze inwestuje w Polsce.
    Czyli jak by nie było, dokonuje transferu kapitału z Niemiec do Polski.
    A nawet biorąc pod uwagę aspekt sportowy, Lewandowski wykorzystuje zdobyte w Niemczech umiejętności do wzmocnienia siły polskiej reprezentacji w kopanej.
    Chyży Rój gra u Niemców przeciwko Polsce i jego działalność sprowadza się do całkowicie odwrotnej czynności - wzmacniania Niemiec kosztem Polski.
    Trzeba mieć rozum pierwotniaka, aby nie ogarniać tego niuansu.

OSTATNIE POSTY

więcej

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

ULUBIENI AUTORZY

więcej