Gorące tematy: Iran i Irak vs USA Ryszard Opara: „AMEN” Fotowoltaika Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
669 postów 1785 komentarzy

krzysztofjaw

krzysztofjaw - Właściwie: Krzysztof Jaworucki. KONSERWATYSTA W IDEI I WARTOŚCIACH ŻYCIOWYCH, KONSERWATYWNY LIBERAŁ W GOSPODARCE. EKONOMISTA I FINANSISTA. PATRON DUCHOWY: BŁ. JERZY POPIEŁUSZKO, AUTORYTET MORALNO-ETYCZNY: ŚW. JAN PAWEŁ II, MENTOR POLITYCZNY: E. B

Moje komentarze

  • @programista 09:18:01
    Faktycznie długookresowe cele też mogą się zmienić, gdy ktoś inny dochodzi do władzy, więc nawet przez te 4-5 lat winno się zabezpieczyć drogę do osiągnięcia tych celów. Może to być np. ustawa lub podpisanie długookresowej współpracy międzynarodowej. Czy w Polsce jest to możliwe? Niestety tylko częściowo a może dziś w ogóle. Ja pisałem trochę teoretycznie i oceniając stare demokracje, niemniej proszę np. zobaczyć jak długookresowo dbają o swój rozwój Niemcy czy Izrael i winniśmy z nich czerpać, oczywiście nie całkowicie, ale też częściowo, bo ja sobie nie wyobrażam gett takich jakie zbudował Izrael dla Palestyńczyków. Natomiast Izrael czy Niemcy powinny dawać nam asumpt do takiego dbania o swoje narody jak oni dbają o swoje.
    Pozdrawiam
    Między polityką a światem realnym
  • @programista 08:47:58
    Częściowo ma Pan rację, ale przecież można oceniać polityków, którzy np. określają do czego dąży rząd w długim okresie przekraczającym ten 4-5 letni okres. I jeżeli mamy do czynienia z politykami spełniającymi obietnice krótkookresowo to mamy większe prawdopodobieństwo, iż cele długookresowe też będą spełnione. Najważniejsze jest określenie strategicznych celów i sposobów dotarcia do nich i ich osiągnięcia.
    Pozdrawiam
    Między polityką a światem realnym
  • Wszyscy
    Raczej jestem za pluralizmem poglądów i uważam, że Huskiego potraktowano bardzo źle. Szkoda, bo przecież najlepiej dyskutować z przeciwnikami, bo dyskusja we własnym gronie nie ma sensu. Także popieram apel o powrót Huskiego.
    Pozdrawiam
    Husky - wróć
  • @demonkracja 10:14:21
    W kategoriach wiary to, co Pan pisze dzieje się faktycznie.
    Pzdr
    Klęska naszych czasów - globalistyczne korporacje
  • @programista 08:55:21
    Może i faktycznie się zagalopowałem z tymi decyzjami konsumenckimi ale one nie zmieniają całości kontekstu mojej notki, choć może to wprowadzić w błąd. Stąd taka a nie inna odpowiedź na Pański komentarz.
    Pozdrawiam
    Klęska naszych czasów - globalistyczne korporacje
  • @Oscar 08:25:52
    Masz dużo racji, ale nie używaj zwrotu "mafia żydowska", ale na przykład "syjonistyczne korporace". Mafia żydowska odnosi się bowiem do rasowej gradacji człowieka, syjonizm odnosi się do poglądów określonej nacji a to duża różnica, jak na przykład: nacjonalizm vs szowinizm i rasizm.
    Pozdrawiam
    Klęska naszych czasów - globalistyczne korporacje
  • @programista 07:39:53
    Problemem jest to, że jest kilka ponadnarowdowych korporacji, które posiadają razem około 80% globalnego rynku konsumenckiego i inwestycyjnego. Tak więc mamy sytuację, że jesteśmy "zmuszani" do dokonywania zakupów od tych korporacji. Walka konkurencyjna między nimi nie istnieje a są tylko alianse (porozumienia) strategiczne w zaciszu gabinetów na ostatnim piętrze lub na spotkaniach "golfowych". Obecnie konsument tak naprawdę nie ma wyboru. Mógłby mieć gdyby nie zniszczono klasy średniej.
    Owszem możemy np. nasze decyzje konsumenckie przenieść na zakup produktów regionalnych, ale raczej tylko w "spożywce", bowiem molochy przemysłowe to obecnie albo monopol albo oligopol.

    Proszę zauważyć, że nawet na tradycyjnym targu już nie ma konkurencji, bo istnieje zmowa cenowa sprzedających owoce czy warzywa, to co mówić o rynku globalnym?

    Pozdrawiam
    Klęska naszych czasów - globalistyczne korporacje
  • @zbig71 19:43:31
    To nie jest tak. Wybieramy po prostu tych, którzy choć w jakimś stopniu gwarantują politykę pronarodową. I proszę mi nie mówić, że ten wybór jest między cholerą a dżumą, bo tak nie jest i jeszcze długo nie będzie. Chciałbym aby np. Konfederacja mila jakieś szanse, ale to zlepek różnych frakcji i nie sądzę, żeby zaistnieli na poważnie w polskiej polityce a już ich antypisizm jest aż nadto wydatny.
    Pozdrawiam
    Wzajemne potwierdzenie słuszności antypisowskich poglądów
  • @Oscar 17:22:30
    Co dp polityki zagranicznej i historycznej się zgadzam. Czaputowicz jest pomyłką podobnie jak Gliński. Dorzuciłbym jeszcze ministra zdrowia, ale on ma najtrudniejszy odcinek do reformy.
    Pozdrawiam
    Wzajemne potwierdzenie słuszności antypisowskich poglądów
  • @rowszan 12:08:33
    Nawet w treści niniejszej notki wspomniałem o Pana grupie. Zdaję sobie sprawę, że wśród niej jest wielkie grono tych, którzy nie chcą głosować na "dżumę" lub "cholerem" i ich też rozumiem, bo wielu jest naprawdę polskimi patriotami.
    Tyle tylko, że nie zgadzam się z taką postawą. Żeby mieć do kogoś żale to najpierw powinniśmy głosować a później wymagać. I odpowiedzialnością jest realne poparcie dla tych, którzy choć po części sa gwarantem rozwoju Polski. Jest np. Konfederacja i na nią prawicowy elektorat może glosować i na ich kandydata. A wtedy będzie możliwa druga tura: Duda-Bosak i tego bym sobie życzył, ale czy to jest realne na dzisiaj? Szczerze wątpię.

    Pozdrawiam
    Wzajemne potwierdzenie słuszności antypisowskich poglądów
  • @dolby 11:57:28
    Jestem społecznie i politycznie aktywny. Piszę blogi od 12 lat i moje poglądy są oczywiste dla każdego mojego czytelnika. Stąd uważa, że mogę o tym spokojnie pisać.
    Pzdr
    Wzajemne potwierdzenie słuszności antypisowskich poglądów
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 10:11:17
    Szanowny Panie
    Niepotrzebnie zaostrza Pan polemikę. Znam i rozumiem Pana poglądy. Róznimy się tym, że ja mimo wszystko będę głosował na A. Dudę, zdając sobie jednak sprawę z jego ułomności. Ale kto zamiast niego? Kto ma realne szanse? M. K-B nie wyobrażam sobie jako prezydenta i trzeba zrobić wszystko, aby przegrała. Kandydat Konfederacji raczej teraz zaczyna wielką politykę. Może za 5 lat będzie do niej gotowy, ale nie teraz.
    Pozdrawiam
    M. Kidawa-Błońska. Bębenek czy bęben ?
  • @kula Lis 69 10:11:04
    "Ich programem jest obalenie obecnej władzy i dopuszczenie do koryt dawnych złodziei. To wszystko na co ich tępe umysły stać".

    Dokładnie się z Panem zgadzam. Jak pisał grzechg kandydatem opozyiji jest Antypis i tylko im na tym zależy. Ale z każdym dniem ta pani Gosia coraz gorzej się prezentuje. Nie wytrzymuje ciśnienia kampanii.
    Pozdrawiam
    M. Kidawa-Błońska. Bębenek czy bęben ?
  • @kula Lis 69 09:55:26
    Mąż zdecydowanie odstaje in plus od żony, ale co robić? Taj już jest a ona już się nie zmieni. Jest nieudolną prostaczką i tyle.
    Pozdrawiam
    M. Kidawa-Błońska. Bębenek czy bęben ?
  • @kula Lis 69 09:51:06
    Ona nawet nie potrafi czytać z promptera. Gubi sie w tym wszystkim biedaczka. Kompletna porażka.
    Pozdrawiam
    M. Kidawa-Błońska. Bębenek czy bęben ?
  • @kula Lis 69 09:25:57
    Kondominium niemiecko-rosyjskie działa jak machina i istnieje, niestety.
    Pozdrawiam
    M. Kidawa-Błońska. Bębenek czy bęben ?
  • @kula Lis 69 09:19:15
    Też uważam, że powinna jeździć po całym kraju, ale ona się boi tych rozmow, bo nie ma żadnych argumentów a poza tym ta licha frekwencja na jej spotkaniach też coś znaczy. Polacy ją - mówiąc kolokwialnie - olewają cieplym moczem, czego w przypadku A. Dudy nie ma.
    Pozdrawiam
    M. Kidawa-Błońska. Bębenek czy bęben ?
  • @marek500 08:33:35
    Zapomniał Pan o senacie, ale to przecież tylko jakiś "wybryk" a to, że ludzie gremialnie głosują to czy to znaczy, iż niby ta dyktatura jest czymś złym? Polacy są wyczuleni na fałsz i obłudę. Zresztą i tak dokonania tego rządu u prezydenta winny wystarczyć do reelekcji. W drugiej turze Konfederaci raczej nie zagłosują na M. K-B, raczej nie pójdą do wyborów.
    Pozdrawiam
    M. Kidawa-Błońska. Bębenek czy bęben ?
  • @Lotna 19:33:31
    "Pedagogika wstydu" to jest to, co niestety w stosunku do nas rzecz powszechna. A Hollywood? Faktycznie opanowany jest przez Żydów.My jesteśmy katolikami i to też jest jeden z powodów ich agresji w stosunku do nas, źródeł antypolonizmu.

    https://www.youtube.com/watch?v=mXEe5Avg40Q

    Pozdrawiam
    Tak się wzbudza podświadomą nienawiść do Polski i Polaków.
  • @ikulalibal 19:23:15
    Nie sądzę, abym przesadzał. Prawdą jest natomiast to, że jestem wyczulony na tym punkcie, bo to nie pierwszy raz, kiedy Polaków przedstawia się negatywnie. Tutaj mamy dybuka... dlaczego mówi po polsku a nie w innym równie egzotycznym języku. Poza tym dybuki dotyczą narodu żydowskiego a nie żadnego innego. To wierzenia Żydów i dotyczą Żydów.

    A i jeszcze... Skąd w USA te wszystkie negatywne dowcipy o Polakach? Ktoś musi je rozsiewać i na pewno nie są to ludzie nam przychylnych.

    pozdrawiam
    Tak się wzbudza podświadomą nienawiść do Polski i Polaków.

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

ULUBIENI AUTORZY

więcej